Jeżeli prowadzimy dużą firmę to z pewnością sporo pieniędzy wydajemy właśnie na artykuły biurowe. Ponieważ jest spory kryzys praktycznie w całej Europie sporo firm w pierwszej kolejności postanawia zaoszczędzić właśnie na artykułach biurowych. Tutaj warto jednak zaznaczyć że zakup tańszych artykułów biurowych w dłuższej perspektywie wcale nie musi okazać się dla naszej firmy tańszym rozwiązaniem. Gorszej jakości tusze do drukarek mogą się psuć częściej i mogą co gorsze uszkodzić nawet naszą drukarkę. Warto zwrócić uwagę również na to że drukowane dokumenty będą słabszej jakości a co za tym idzie każdy z naszych partnerów biznesowych nie będzie z tego powodu szczęśliwy. Jeżeli jednak nie stać nas na markowe artykuły biurowe to może warto najpierw poszukać w sieci tańszych przedmiotów sprowadzanych z zagranicy. Jak wiadomo w innych krajach ceny artykułów biurowych mogą być nawet kilkanaście razy mniejsze od tych cen które spotykamy w Polskich sklepach a co najważniejsze artykuły biurowe te praktycznie niczym się nie różnią.